fredag 19. august 2011

Et stakittgjerde

Da har endelig drømmen om et stakittgjerde blitt virkelig.
Etter et forbaska styr med maling og oppskruing av tett på 300 bord, så er gjerdet så godt som ferdig.
Gjerdet er ikke bare der for pynten sin del. Vi bor så tett på veien at alle som kjører eller går kunne se at vi satt å f.eks spise middag.


Vi mangler noen meter helt på enden, men pytt, det tar vi senere.
Forresten, stenmuren vi har fått har mannen min laget. Flinkingen:)


I tillegg gjenstår litt maling her og der på huset. Sånn er det når man skal ha tusen prosjekter på en gang:)


13 kommentarer:

  1. Så fint dette ble! OG stenmuren var det første jeg la merke til å det første bildet!! Så fin, og står til evig tid.

    SvarSlett
  2. Ser det er flere som har drevet prosjekt stakittgjerde i sommer ja... Det ble kjempe fint!
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint ble det! Stakittgjerde er jo bare så lekkert og koselig, og passet veldig godt til huset deres! Flinke mannen som har laget steinmur!

    Ha en fin helg!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Det er sååå fiiint. Kjempefin husfasong, sjarmerende med gjerde og stilig med stenmur. Rett og slett drømmehuset. Nyt sensommeren.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. det ble kjempefint:) Drømmer også om et gjerde. Bor rett ved veien vi også..og det hadde vært fint at ikke folk så rett inn på kjøkkenet:P Det blir til neste år, håper jeg:)
    Dere har fått et skikkelig fint hus da..veldig koselig:) Og klapp mammen på skuldra for den steinmuren! Kunne ikke vært lett arbeide:)

    SvarSlett
  6. Hei og gratulerer hjerteligst med vel utført
    "sommerjobb"! Resultatet ble riktig stilig og "proft". Jeg er virkelig stolt av dere!

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  7. Elsker hvitt stakitt gjerde ,perfekt :)
    Flott steinmur og flott hus !

    Klemmmm

    SvarSlett
  8. Jeg er helt målløs. Det ble utrolig flott. Sånt skal vi også ha, så litt artig å se hvordan det ser ut hos andre:) og likte veldig godt det steingjerde. Flink mann du har;)

    SvarSlett
  9. For en nydelig blogg! Synes det er så lekkert det skapet du viser lenger nede her, regner med det er på kjøkkenveggen! Og herlig høstlysfat under det :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    *klemmer fra Lofoten*

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint gjærde! Dumpa nettopp inn i bloggen din, kjempe bra for meg så legger meg til som følger i en herlig blogg!

    Ha en fin lørdagskveld ♥

    SvarSlett
  11. Lekkert - jeg håper jeg kan låne bildet av muren med stakitt? Jeg linker selvsagt tilbake til deg.

    Anne

    SvarSlett